miercuri, 19 martie 2008

my personal best of bash.zoso.ro

femeile sunt proaste
esti tu retardat misogin
ok
hai sa iti demonstrez
vom juca bambilici ca sa aflam adevarul
incepe tu
bambilici?
zi un numar
5
6
te`am batut :)
incepe
5 miliarde
5 miliarde 1
am castigat
daca esti asa destept, de ce nu incepi tu jocul
ok
-5
-10
fffffrrrrraaaaaaaiiiiiieeeeereeeeeeeeee
ok sunt proasta

-------------------------------------------------------

deci super planul meu de imbogatire rapida e sa fac niste ciocolati care sa se cheme "Muie"
"vrei o muie" "da, da-mi doua"
toata lumea o sa vrea muie, macar pt. joke value
rpetre: pot sa investesc in bisnis?
dap
ok, sa vii sa-ti dau o muie
hai nu radeti ca e super viral
da, for your week of internet fame :)
parca vad reclamele "Dam muie la toata Romania"
haha
"fii si tu un muist"
La doua mui luate, capatati un parlamentar
"pachetul Mituc"
un individ a intrat in cladirea Parlementului si a impartit muie la parlamentari
a dat...
mergem sa donam muie pe la diverse asociatii guvernamentale si non-guvernamentale
bwhahaha
pachetul mituc
rotfl
de ocazia sarbatorilor, primarul capitalei a dat o muie tuturor celor veniti in parcul izvor
samd
Ia Muie! Acum cu mai mult lapte!
nu ba
"aveti muie cu gust de banana?"
cu ocazia sarbatorilor primarul a impartit cite o muie batrinilor de la azilul "comunistul vesel"
e mai tare decat aia cu fanta roz

-----------------------------------------------------

rulzmaker: parca ziceai ca-mi dai ignore
dulcik ta :*:* mihaela: pai te am la ignore
dulcik ta :*:* mihaela: shi nu mai stiu cn esti


-------------------

Corvin: ba sa ma fut in el de mouse
HABEEB: fiecare cu placerea lui
Corvin: l-am desfacut sa-l curat si acu pula nu ai merge
Corvin: dau cu degetu pe lentila
HABEEB: ai desfacut un mouse optic sa`l cureti ?!
Corvin: da

-------------------

[13:04] da` lunet|sad cine e?
[13:05] ala din spatele tau care iti ofera dureri rectale
[13:05] adica un kkt?

-------------------

Besto :Man, mergem cu colindu, cu capra ?
Andri :DA! Si cine sta capra ?
Besto :Eu, anu asta eu sunt capra!
Dupa 2 minute:
Besto : BA! IO NU STAU CAPRA!!!

Niciun comentariu: